ملتقي الشباب الرايق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقي الشباب الرايق

كل ما يخص الشباب من الألف الى الياء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هى فوضى؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
Ramy Kamar

Ramy Kamar

هى فوضى؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: هى فوضى؟؟؟؟؟؟؟   هى فوضى؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 01 فبراير 2009, 13:41

وحشتونى وحشتونى وحشتونى.....
جايلكم انهارده بموضوع سخن ومثير...انا بصراحه بحسدكم يا شباب الجامعه على الحريه التامه اللى الوزاره اتاحتها ليكم وبالذات فموضوع حقك الكامل الذى تأخذه فى ورقة اجابتك وفى تقديراتك التى تتم فى منتهى الشفافيه وبالاخص ان مفيش دكتور يقدر او يتجرأ ان يهددك بالسقوط حتى لو كنت حالل حل يسقطك الدكتور ده زى والدنا بالزبط واجب عليه انه ينجحك وحقيقى انا بطلب من الوزاره لازم تعطى سلطه للدكتور الجامعى اكثر من كده هتسألنى ليه؟ هجاوبك:لان بصراحه احنا طلبه مش محترمين وبنجرأ كتير وبنقل فى ادبنا كتير فلازم الدكتور المسكين ده يبقى فى ايده سلطه عشان نحترم نفسنا ونتلم وانا اعرف الكثير من هؤلاء الداكاتره المحترمين اللى بعتبرهم زى ال.............بالزبط!!!!!!!! ونصيحه من اخك ليكم لازم نحترم نفسنا ونوطد العلاقه ما بينا وما بين آبائنا الداكاتره لاننا بجد بنستهبل و الموضوع مش فوضى......(اخوكم/ رامى قمر) هتوحشونى............... lol! lol! flower flower

هى فوضى؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1